Thursday, August 10, 2006

First glimpse of U.S.

Am ajuns la Bard College, aproape de Niu Iorc! M-au lasat astia sa intru in America, ce noroc pe mine. "aproape de Niu Iorc" este o metafora, binenteles. Sunt in the middle of nowhere, dar este superb. Este atata verdeata imprejur cat toti copacii din Romania. Avem si raul Hudson, pe langa noi, avem padurici, avem aer curat. Culmea e ca avem si briza oceanica (in New York se simtea si mai tare sarea din aer).

Campusul este IMEENS. E ca un mic orasel. Caminul in care stau temporar, pentru luna august (pana incep scoala adevarata) nu e cine stie ce. Stau singura in camera, dar am baia pe hol, si atmosfera e cam depresiva. Dar am infrumusetat un pic atmosfera camarutei mele, Rodi merci de asternuturile colorate :), si am facut o lista de cumparaturi cu chestii care sa imi transforme camaruta intr-un adevarat camin. Poate imi iau si un ghiveci cu flori :D

Vremea e foarte ciudata. Ba bate vantul si e ca la mare, se face friguletz. Ba te bate soarele in cap si este o caldura umeda destul de greu de suportat. Lol. Tocmai a inceput sa ploua :))

De-abia astept sa imi iau laptop, pentru ca o sa am mare nevoie de el incepand chiar cu saptamana viitoare. Ne-au spus ca or sa ne dea de scris in fiecare zi, timp de doua saptamani. Plus ca ei nu folosesc decat MSN Messenger, deci nici Yahoo, nici Skype. In urmatoarele zile voi povesti aici pe blog, voi intra pe gmail si pe web messenger.

Pe ordinea de zi:

1. Trebuie sa imi fac Student ID care imi foloseste la toate activitatile din campus.

2. Imi fac cont bancar la Key Bank. Voi avea card ATM si card de debit (la ei sunt separate). Dupa ce mi se elibereaza cardurile, voi putea comanda online hihihi! Inclusiv mancare chinezeasca hehe.

3. Am facut si voi mai face un tur de campus. Cum spuneam, campusul e huge. Si e superb. De-abia astept sa pot sa fac si niste poze cu el, cand o sa am aparat (nimeni dintre noi nu are aparat foto, toti vor sa-si cumpere de aici).

Mi-e dor de voi!

No comments:

Post a Comment