Monday, August 14, 2006

School started

Hi guys!

Azi a inceput scoala, adica asa-numitul Language and Thinking Seminar. Oamenii astia scot untul din noi!! Avem trei cursuri in FIECARE ZI, plus de citit nu stiu cate texte pe zi si de scris eseuri. Acum chiar am inceput sa sufar ca nu am laptop, pentru ca trebuie sa scriem eseurile pe calculator, si computer center-ul unde noi astia mai saraci am putea scrie este inchis. Geez. Textele sunt misto, pentru azi am avut de citit nu stiu ce comentariu al Hannei Arendt la Aristotel. Filasafi, filasafi. I bump into it everywhere.

Ieri a fost un eveniment foarte misto. S-au strans toti studentii de anul 1 si le-a vorbit rectorul. Domnul rector este un super om. A vorbit atat de frumos si de funny si de convingator incat m-a convins sa nu ma mai droghez sa nu mai beau si sa nu mai fac sex. Just kidding Image (adica n-as fi facut chestiile astea oricum Image). Si-a inceput discursul cu fraza "please get it right: sexual activity is not mandatory in this college!" Hihihi. Nu, a spus niste chestii atat de frumoase si de interesante incat pentru o secunda mi-a parut rau ca nu sunt anul 1 si ca nu voi studia 4 ani la Bard. Dar a durat doar o secunda. Pentru ca Facultatea de Filosofie Universitatea Bucuresti Romania Europa de SudEst just rocks!

Tot aseara am intalnit cativa studenti romani. Par toti oameni destepti si de treaba. Doi studiaza Computer Science, ceilalti studiaza economie si stiinte politice. Cool. Barfa: "comunitatea" romaneasca de la Bard este a doua ca marime dupa China.

Azi a fost un fel de reuniune pentru cei care vor sa-si ia un job in campus. Ma gandesc sa-mi iau un job. Banii se duc repedeeee. Plus am cunoscut multi studenti care lucreaza momentan si par voiosi. Nu ma grabesc insa, depinde de volumul de munca "academica" si de orarul pe care il am.
Trebuie sa ma duc sa imi scriu eseul pe ziua de azi. See ya!

No comments:

Post a Comment