Saturday, August 19, 2006

Filosofie la Bard?

Aseara am fost la singurul loc de dans din campus, Spiegels' Tent, si acolo l-am vazut pe David Shine, director of residence life. Omul e pentru mine interesant nu pentru ca e director bla bla.. ci pentru ca preda filosofie. L-am intrebat ce cursuri va preda semestrul asta, a zis ca va strange o grupa foarte mica (si probabil elitista) de studenti si le va preda filosofia stiintei - am zis: cool, imi place filosofia stiintei. dupa o secunda de ezitare, m-a intrebat ce am studiat relativ la domeniul asta si care sunt filosofii mei preferati. i-am turuit bine, dovada ca mi-a spus sa il sun saptamana viitoare si sa mai vorbim. dar uf, promit ca e singurul curs de filosofie pe care il iau. Asta este una dintre cele mai tari chestii din sistemul american - nu esti deloc limitat de domeniu major de interes. Ma gandesc sa iau cursuri de astronomie, stiinte politice, robotica sau spaniola. Chiar vreau sa ma apuc de spaniola. Studentii mari mi-au zis ca trebuie sa ma apuc de flamenco, profa este extraordinara cu incepatorii.

Weekend. Prima zi in care m-am trezit si eu la 11. Acum trebuie sa ma duc la masa (de pranz). Voi reveni, cu un fel de rezumat dupa primele 10 zile de America.

P.S. De ieri am card de debit. Iuhuu imi iau laptop!

No comments:

Post a Comment