Thursday, July 13, 2006

Frica de plecare si 21 de ani

m-am intors in Bucuresti. mi-e dor de vant si de valuri. i feel sick. sunt slabita, de maine voi avea meningita (pretentiile americanilor astora ma imbolnavesc).

de cand am implinit 21 de ani sunt foarte fricoasa. se apropie clipa in care imi fac bagajele. sunt o groaza de lucruri de luat. imi tremura pantalonii pe mine de frica. cred ca de-aia ma simt si asa slabita fizic.

[pana acum eram super relaxata. stiam ca toate lucrurile importante sunt deja aranjate, ca trebuie sa ma ocup doar de detalii. acum am ajuns in stadiul in care fiecare detaliu mi se pare important si nu trebuie sa-l uit.]

ah, uitasem: de ziua mea m-am simtit extraordinar. le multumesc tuturor celor care mi-au fost aproape, cu prezenta sau cu telefonul sau cu semeseul. mi-am facut toate poftele, am fost inconjurata de prieteni, am dansat si am reusit sa nu ma matolesc :). ii multumesc lui mami si lui tati ca m-au nascut si ca au fost (si sunt) niste parinti extraordinari (P.S. ma aflu intr-unul din putinele momente din viata cand EFECTIV NU-MI MAI DORESC NIMIC, simt ca am tot ce mi-as putea dori). multumesc lui Razvan ca a fost si este alaturi de mine cu toata dragostea lui. Ya tyebya lyublyu. ii multumesc Monicai pentru ca o simt ca vegheaza asupra mea de undeva de departe, desi mi-as dori sa-i simt prezenta mai des.

Ii multumesc lui Dumnezeu.

No comments:

Post a Comment