Sunday, August 13, 2006

Primele impresii

Tot incerc sa scriu ceva. Problema e ca sunt ATAT de multe chestii noi, incat mi-ar trebui un jurnal pe care sa il iau peste tot cu mine si sa-mi notez impresiile. Si ar trebui sa scriu tot timpul. Nu prea e stilul meu. Poate o sa incep totusi la un moment dat sa fac asta.

Anyway, ieri a inceput oficial Language&Thinking seminar. Au venit cei din anul 1. Lumea le zice "freshmen" si evident ca sunt "under age". Asta inseamna ca timp de 2 saptamani nu avem voie sa bem nici o bere.

In primele 3 zile am avut un adevarat soc legat de mancare. it really sucked din 2 motive majore: 1. ei nu mananca la pranz decat sandwichuri si salata - I MISS CHICKEN SOUUUP! 2. nu prea am mancat mancare calda. Dar de azi mancam oficial in "cantina" mare, micdejunul a fost delicios, deci cred ca problema mancarii se rezolva. Nu de alta dar suntem izolati de oras (inca nu a inceput serviciul de shuttle) si nu am de unde sa cumpar nici un ingredient pt papa.

Nu mai stiu daca am povestit asta deja, dar alaltaieri am fost la mall. Nu stiu daca s-a inteles: un mall american. Orhideea e cam a zecea parte din el. Evident ca m-am pierdut la un moment dat prin el. Tati, sorry, a trebuit sa folosesc roamingul. Mi-am luat o groaza de chestii misto de-acolo, si destul de ieftine (daca stau sa convertesc in lei, de fapt nu sunt ieftine, dar e mai usor sa cheltuiesti dolari). O sa mai merg si azi.

In ultimele doua seri am fost in singurul "local" de langa campus. Evident ca nu poti intra daca ai sub 21. Si partea naspa e ca a trebuit sa ii conving pe cei de la intrare ca NU sunt nascuta pe 7 septembrie! Partea extraordinara e ca sunt concerte in fiecare seara acolo, concerte live cu oameni extrem de talentati. Partea haioasa este ca media de varsta este de peste 30 de ani. Si asta pentru ca ince nu sunt studenti in campus, vin numai profesorii si personalul colegiului. Aseara a fost "discoteca", dupa ora 23. Adica muzica disco din anii 70 pentru oameni de 40-50 de ani. Am ramas paf cand i-am vazut pe toti dansand haios si fara inhibitii. Nu-mi aduc aminte sa fi vazut in Romania un loc de genul asta.

Uf, gtg.

No comments:

Post a Comment