Monday, April 27, 2009

Cele 10 minute care mi-au schimbat viata

Pentru saptamana aceasta Palette m-a invitat sa fiu gazda blogului video "Cele 10 minute care mi-au schimbat viata" - o initiativa jucausa si interactiva. In aproape fiecare zi a acestei saptamani voi aparea intr-un clip de 2 minute in care voi construi povestea celor 10 minute care mi-au schimbat viata.

Ceea ce m-a atras pe mine in acest proiect este mintea deschisa pe care baietii care se ocupa de blog o au cu privire la concept. Sper si intuiesc ca acest fapt sa-mi lase libertatea sa arat cititorilor blogului Palette cine sunt.

Pana acum am postat primul video, pe care il gasiti aici.

Singurul lucru care ma jeneaza deocamdata este faptul ca 2 minute mi se par prea scurte pentru a putea construi o poveste coerenta, in care sa arat toate fatetele personalitatii mele. Pentru ca intre toate clipurile cred ca trebuie sa existe un fir conducator, asta presupune ca eu sa fac in permanenta conexiunea intre clipuri, si asta ma face sa pierd timp pretios de filmare. Plus ca, pentru a transmite ceva profund si ne-banal in 2 minute, ceva care sa nu sune a reclama, trebuie sa turui fara prea mari pauze in vorbire si in acelasi timp sa para ca este cel mai natural lucru cu putinta.

Va invit sa vizitati zilnic blogul http://www.cele10minute.ro/ si sa va lasati comentariile acolo.
Eu voi incerca sa completez ce spun acolo cu lucrurile-pe-care-n-am-apucat-sa-le-spun aici, pe blogul personal.

1 comment:

  1. Buna Diana,

    Ti-am urmarit primul podcast si o voi face in continuare.

    Nu ii lasa pe "nay-sayers" sa te descurajeze :)

    ReplyDelete