Saturday, July 8, 2006

Puhoi de Vama

salutari din Vama.
e oribil de cald. de azi, de cand a venit puhoiul. am numarat 273 de grupulete care au tot intrat in vama de ieri seara. nu pun la socoteala mertanurile bengoase.
nu reusesc sa ma bronzez deloc. se implinesc 10 zile de cand tot stau la soare si reusesc sa ma ard, sa ma cojesc, dar nici vorba de vreo culoare mai interesanta. (this is not an interesting topic)

azi e ultima zi in care am 20 de ani. maine voi imbatrani brusc. mi se vor accentua ridurile, mi se va accentua cocoasa, imi vor atarna pieile pe mine, voi lua pastile. la anul de-abia imi vor cadea dintii.

ma bucur mult ca unii prieteni au venit special in vama, azi, ca sa putem sarbatori impreuna. este un gest care pentru mine conteaza enorm.

pa, ma duc la plaja. diseara e concert urma in b52.

No comments:

Post a Comment