Monday, July 3, 2006

Viza

Azi m-am spalat tot cu Colgate. Ce inseamna concurenta de piata...

Da, am reusit sa iau viza. A durat 3 ore asteptarea si 3 minute interviul. I-am convins usor cat de magnifica sunt si ca ar trebui neaparat sa-mi dea drumu' pe continentul american, pentru ca altfel se duce globul de rapa.

Partea naspa e ca maine e 4 iulie, adica ziua lor, si prin urmare m-au amanat pana pe 5 iulie, dupa ora 3. De ce e naspa? Pentru ca eu la ora aia vroiam sa stau cu burta la soare in Vama Veche! De-aia! Acum, macar seara sa ajungem, mai ales ca tanti Tutza ne asteapta cu nerabdare.

M-a epuizat psihic interviul la ambasada. M-am intors acasa si am dormit vreo 5 ore. Degeaba. Dup-aia activitatea no 2 a zilei: vaccin hepatita B (tot pt SUA, evident). Ma simt oribil.

Chiar ma gandeam, eu practic acuma sunt bolnava de hepatita B, nu? Presupun ca o sa se cam lupte ficatul zilele astea cu boala. Poate ca ar trebui sa fac o pauza la Chivas Regal&stuff. Si la tigari.

Activitatea no 3 a zilei - cea mai oficiala: am fost la o lansare de carte si la un film (nominalizat la Cannes in '79), ambele realizate de regizorul roman Savel Stiopu. Unii poate au auzit de el. Cei mai multi nu. Faza e ca el e unchiul meu, si sunt foarte mandra de el, pentru ca are 80 de ani si arata extraordinar. Plus ca i-a placut si filosofia in tinerete. Si plus ca, daca eu n-am simt artistic, macar cineva din familia mea sa aiba. A fost nice. Daca n-as fi avut hepatita, poate ar fi fost si mai nice.

Ma duc sa ma culc.

Stresul de azi: sa nu mor de hepatita.

Speranta de azi: sa ajung cat mai repede la mare cu Monica si Razvan.

Emotiile de azi: sa nu ma strige la ghiseul de la ambasada cat m-am dus la toaleta.

No comments:

Post a Comment