Sunday, July 2, 2006

A avea sau a nu avea un blog

M-am hotarat sa invat sa aberez la marele public despre umila mea viata. Sincer, am evitat aceasta ocupatie pentru ca mi se pare penibila. Trebuie sa fie foarte interesant faptul ca se trezeste un om oarecare intr-o zi oarecare la o ora oarecare si se hotaraste sa se spele pe dinti cu Colgate cu fluor si nu cu Blendamed.

Unii zic ca cica trebe sa scrii numai lucrurile mirifice care ti se intampla. Mie nu mi se pare ca mi se intampla lucruri mirifice. Sunt doar emotiile si stresurile si sperantele zilnice.

Stresul de azi: maine dimineata la 8 jumate am programare la viza SUA. Am pregatit dosaru', am facut o poza superba de pasaport in care se vede un cap tamp (dar simpatic).

Speranta de azi: ca o sa iau respectiva viza. Ca altfel e naspa.

Emotiile de azi: ca o sa ploua in continuare. E misto ploaia, mai taie din caldura asta insuportabila. Da' nici chiar asa. Inundatii nene, si la noi si la americani. La nemti e mai naspa, da cu mingi de ping pong. Plus ca e naspa la mare daca ploua. Vreau vreme buna.

Sfarsit de log plictisitor. O zi buna in continuare.

George Santayana
"It is a great advantage for a system of philosophy to be substantially true."
[The Unknowable]

No comments:

Post a Comment