Wednesday, May 28, 2008

Rasuflu

Simt din ce in ce mai mult in ultimul timp nevoia de a face o pauza, de a-mi trage rasuflarea si de a privi inapoi. Au fost cateva luni nebune in care mi-a fost greu sa ma distantez de ceea ce faceam. Curios si poate funny este ca in ultimul timp am ajuns sa ma consider task-oriented.. genul ala de persoana care gandeste mai mult cu emisfera stanga decat cu cea dreapta. Genul ala de persoana pentru care viata e o lista lunga de realizari (or, roughly said, taskuri) prin bifarea carora se masoara succesul si fericirea. Desigur asta e o caricaturizare a mea. Dar caricaturizarea are rolul de a imi pune un pic la indoiala valorile, de a testa cumva daca ce consider eu mai scump si mai demn de lauda nu e cumva contrariul.

Mintea mea caricaturizata si-a dorit sa-si foloseasca si emisfera dreapta. Sa se bucure de moment, sa stea pe loc, sa nu se gandeasca la urmari, la ce va fi in viitor. Sa nu mai gandeasca in termeni de cauze si consecinte. Sa se bucure de proces. Uite de-aia n-am apucat sa "rasuflu" si sa privesc distantat: pentru ca am reusit ceva ce reusesc destul de rar, si anume sa ma bucur de proces, de o activitate in sine si nu de rezultatul pe care il poate avea.

Si totusi.... I need a break.

No comments:

Post a Comment